- färga håret?

Just nu är mitt hår egentligen färgat svart, men eftersom jag varit ute och sånt så har det ju blivit solblekt
Alltså är det mer brunt just nu
Och ska låta solen bleka mer och mer tills det blir ljusare, sen kommer jag antagligen bleka håret och ah..funderar på lite olika sätt att färga håret sen:

Blått



Blondt med röd lugg

Scene Hairstyles :: Scene Girl Hairstyles Scene Hair Scene Haircuts 

Blondt med rosa lugg

 Inte färgat som på bilden med slingor och så, bara dom färgerna

Lila



Blondt




Blondt med turkos lugg

 Likadan blond som på bilderna ovan, men den här färgen på luggen

Kommentera hur ni tycker att jag ska färga! :3

KRAM

Kommentarer
Postat av: Manda<3

Allt vore fett coolt :D Men skulle va sjukt häftigt o se dig i blondt owo Så kanske...blondt med rosa eller turkos lugg?? :'3

2011-07-05 @ 16:01:59
URL: http://itisallaboutmanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0